verum

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda Holmberg - 21 augusti 2012 00:12

Vi har fått en ny familjemedlem. En liten katt som heter Jhonny

Av Linda Holmberg - 6 augusti 2012 22:00

Här är en ödegård som är till salu. Gården är ganska mysig tycker jag.


Här ser man uthusen. Inte i så värst bra skick.


 

Vedskjulet är nästan redo för att bli brasa.


 

Huset framifrån. Gröna dörrar är fint.


 

Ved fanns det gott om


    

I ladugården har det nog inte varit några djur på ganska länge



 

Huset bakifrån. Här är inte mycket till trädgård


Jag trodde att blommorna skulle stå i fönstret inte ligga utanför



 

Detta har troligtvis varit hönshus


 

I Husets hall fanns en fin duk och en toffel.



   

Vägen in till torpet. väldigt fint tycker jag






Av Linda Holmberg - 3 augusti 2012 14:15

Detta har varit en rolig men intensiv helg. Det var loppis i Verum och där hjälpte jag till med att sälja saker. På kvällen var det sommarfest i bygdegården i Verum. På fredagen och slutet av lördagen och söndagen  var det alternativträff vid hjärtasjön.

Vid Hjärtasjön var det alternativträff för andra gången. Härliga människor, fin musik, härliga bad och fin natur.


 

Loppis i Verum. En massa saker att fynda om man ville. Man kunde även ta en fika.



   

Vid Hjärtasjön finns det en kolmila. Det var roligt att få se en.


 

Hamncafet vid Hjärtasjön









Presentation


Linda heter jag.
Bor i Verum och är 22 år

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ödhus


Ovido - Quiz & Flashcards